Glad midsommar

Midsommar idag (för dom som missat;) ) Idag blir det la det vanliga (med lite ovanligheter lite senare på eftermiddagen) Pappa ska fixa midsommarstången och jag blir tvungen till att (med hjälp av min lillasyster) plocka blommor till denna. Men jag klagar inte. Det ska bli skönt med liten promenad. Strosa fram på vägen och stanna för att plocka blommor;). Tar även med kameran kanske. Sen när midsommarstången är klar ska ni få en bild här ;) Sen när mamma kommer hem (runt tre) blir det att äta midsommarmat. Och sen lite jordgubbar. Sen kl ungefär 6, så åker jag till E&L och är med dom resten av kvällen och även dagen efter ;) Vi ska var i deras mormor & morfars hus (eftersom dom sa att det gick bra, eftersom dom inte ska vara hemma) Gött med lite ff om man säger så. Haha ff då tänker jag på filmen Eva&Adam^^ Åhh jag gillar dom filmerna, sådan nostalgi det blir när man ser att serien kommer på tv ;)

Nu ska jag upp och väcka min lillasyster. Sen blir det ut och plocka:)

Haha asså jag måste bara näma detta AS roliga sak som hände igår. Pappa sa att om L kunde säga ett heavy metall band, så skulle jag få komma till dom. Först säger L "Hejhej sommar" HAHA sen säger hon Ize Dize vilket då ska vara ac/dc ;) Jag ger henne då en liten ledtråd på ett band R: Någonting som sitter under näsan på en del" L: Snorkråkor? näshår? Hahaha detta fick mina föräldrar att skratta ihjäl sig^^ Det var mustach som vi letade efter, jag sa till och med R: Någonting som sitter på överläppen? Hur svårt kan det vara liksom^^ Sen sa jag men säg ett hård rocks band då då. Då kommer hon på metallica. Hade du sagt detta från början hade du sluppit gissa mer ;) Söt du är lilla L♥ En riktig smartdag du hade då ;)
Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0