god och glad kexchoklad

Japp. God och glad som en kexchoklad är jag. Okej nej kanske inte. Fick lite dåliga nyheter imorse som förändrade en del. Moppen som jag kanske skulle få har blivit såld...:'( Men jag får fortsätta leta. Har hittat en likadan fast orange och en annan som är röd. Hmmm...skulle helst vilja ha den röda, men bara jag får en moppe så blir jag nog nöjd ;)

Just nu sitter jag ute i paveljongen efter att ha cyklat en ordentlig runda...blev helt slut. Eftersom jag tog den röda cyklen och den har typ bara en växel. (eftersom den är gammal och växlarna har gått sönder) så är det som att cykla på 7:an eller nåt. Helt genom svettig när jag kom hem...uscha! Härliga dusch!

Snart ska jag...göra någonting. Finns ingenting att göra. Så jag får la göra någonting här på datan då då. 

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0