Härlig dag

Ja, det har varit en väldigt trevlig dag idag faktist ;) Har till och med blivit lite brunare...inte för att det syns såå mycket. Men endå. Brunare är ju brunare, eller hur? ;)

Jag ska inte sitta här så länge till. Ska ut igen. Har varit ute hela dagen ;) Gött eller hur? Asså inga kommentarer får jag heller...-_- Kom igen, ett "fin bild" räker. Det är bara lilla L som kommenterar mina inlägg numera typ. Okej jag läser typ bara bloggar, jag kommentarar sällan (förutom min egen ;) )
Ne men nu ska jag inte skriva mycket mer

-----------------------

Seems the only one who doesn't see your beauty
Is the face in the mirror looking back at you
You walk around here thinking you're not pretty
But that's not true, cause I know you
Hold on baby you're losing it
The water's high you're jumping in to it
And letting go and no one knows
That you cry but you don't tell anyone
That you might not be the golden one
And you're tied together with a smile but you're coming undone

Taylor Swift - Tied together with a smile

--------------------------------

Jag hoppas att L har ett lika fint väder som vi har här. För om hon har regn...haha synd. Men jag hoppas att hennes himmel där är lika klarblå som den här och att solen värmer lika mycket där som här ;) :)

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: sanna

as nice bild :) checka min blogg ;D

2011-06-28 @ 19:10:20
URL: http://xzannizx.blogspot.com

Postat av: AGCH

Yeah, if that pic was music it would have been a great hit :)

2011-06-28 @ 19:50:47

Postat av: AGCH

Och två låtar som du kanske skulle gilla (inte säkert, men lyssna), Visit To Vienna med Sahara Hotnights och The Only Exeption med Paramore :P

2011-06-28 @ 20:01:49

Postat av: R

AGCH: Tack för tipset, ska lyssnar på direkt ;)



Sanna: Såklart jag kollar din vackra blogg ;)

2011-06-29 @ 10:09:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0