Hej, är hemma igen:)



Hej, detta blir ett ganska kort och menisgslöst inlägg. Ville bara kika in och säga att jag nu är hemma (kom hem runt 16) och att jag har saknat bloggen :) Är ruskigt trött efter ett par varma nätter och ond solbränna. Mina kort fron Olofsbo går av en anledning inte lägga upp på bloggen. Jag mitt smart drog ut minnsekortet när alla inte var inlagda (trode att de var det utan att titta-_-) Så jag fick lägga in de på ett annat sätt..
Jag ska försöka lösa det i morgon när jag har men energi och förhoppningsvis en mindre seg dator. 
Ska även berätta mer vad jag har gjort dessa dagar i Olofsbo:) (inget intressant men endå)

Guuuud måste bara få gnälla på min solbränna, syns kanske inte så tydligt men AJ så den bränns, det är en riktig pina att ha tröja på sig. fattar inte hur det har gått till, har skött all solsmörja ju ;(

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0