Hello


Ser nu att den blev väldigt oklar menmen^^

Hej.
I dag var det en riktig pina att gå upp kan jag säga. Blev väckt av mamma. Hovslagaren skulle ju komma tidigt så det var bara att försöka ta sig upp, haha eller a.. jag gick upp efetr 45minuter kanske^^
efter hovslageren skott klart red vi en sväng. Trollan har då aldrig vart så framåt i skritten men det var bara för att hon ville till Lasse "/ Kom hem för 20 minuter sedan så nu vet jag inte va jag ska göra riktigt :)
Juste, vi har ju helg nu ;)

Vet vart mitt minneskort är nu och de hade inte snott det hehe^^


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Vad ska du ha för en förstoring av det fotot? En så vacker bild skulle sitta perfekt ovanför "byrån" i mitt rum... =) ;)

2011-06-02 @ 17:13:02

Postat av: L

Haha ? Xd bara så att du vet så håller inte kvallitén för en förstoriing ^^

2011-06-02 @ 20:08:02

Postat av: AGCH

Okej det var mer "beskrivande" än allvarligt menat, men hade inte klagat över att ha den på väggen. Ville mest säga att bilden är vääldigt fin, ville variera mig lite i kommentaren : )

2011-06-02 @ 21:53:09


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0