Hemma efter en tuff dag.



Tjenare tjenare, nu har jag prövat på att leka i Léos lekland;)
Det fanns en rolig ruttshkana som var as brant (uppblåstbar) Jag hoppade rätt ner det var as läskig^^ Sedan har jag legat i bollhavet och drömmt, snurrat på sådanadär snurror som snurrar as snabbt när man står på dom.
Det var någon liten tjej där som sa hej så fort vi möttes och hon berättade att hon hette Elin, ja där ser man.
 Asså, det är inte så att jag vill åka dit igen men det var ju inte direkt tråkigt, iaf inte i början;)
När vi åkte hem mådde jag såå illa och kände mig bara beroende av frisk luft. Har tagit lite frukt så det känns bättre nu:)

Suck vad trött jag är..

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Hahaha, vi skrev våra inlägg sammtidigt! ;)

2011-06-14 @ 16:41:13

Postat av: L

msn i dag eller?

2011-06-14 @ 19:40:47


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0