Hemma ett slag:)

hejsaaaaaan!
I går var det ju som sagt moppe kurs, orka plugga säger jag bara!! Men det får gå, har kommit ca halva boken och än tycker jag inte att det har vart om något riktigt nödvändigt att veta, typ, hur man startar moppen mäst miljövänligast och sånt-_-'
Efter moppekursen åkte jag till moster och skulle sova över där tsm med kusin ;) Vi såg på deras bio, en komedi film som heter PAUL. Den handlade om två nördar som stötter på en rymdvarelse med smeknamnet Paul. Hahah den var faktiskt riktigt rolig X) Hade först ingen alls lust att se den, trode att allt bara skulle vara överdrivet och ovärkligt men den var som sagt riktigt bra. Någon som har sett den?^^
Nu på förmiddagen har jag och kusin spelat kubb. Jag ägde tills det att jag slog ner alla hanns pinnar och hade inte kvar någon att slå ner kungen med så jag förlorade... Men vaddå, jag viste la inte att det var så^^
Vi körde en andra omgång och då gick det piss för mig! eller ja... vicke har en kvar att slå ned och jag två. Vi fick avbrya spelet för mamma hämtade mig så att vi kunde rida ;) Men sen om vi fortsätter hoppas hoppas jag värkligen att jag vinner! Inte för att jag är vinngalen utan för att han är en så jäkla dålig förlorare och tål inte att förlora med "rent spel" Han är allt en lite fjärt till kusin^^ <3

Aja, nu snart ska jag och mamma åka och köpa varsin glass och dricka kaffe! Ja, det är hemskt men jag har blivit lite småberoende av KAFFE!!! usch, jag som alltid sagt till mig själv att jag aldrig någonsin vill bli det! Fast jag dricker ca 1kopp om dagen men det är la illa nog. Vist jag klarar mig utan kaffe men nu det senaste har jag druckit varenda dag. AJ!

Sen ska jag vidare till moster igen.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Kaffe... :(

2011-06-16 @ 17:55:39

Postat av: AGCH

Kaffe... :(

2011-06-16 @ 17:57:09

Postat av: AGCH

Meh det kom två ggr... :S

2011-06-16 @ 17:57:31

Postat av: L

ajaj..

diggar du också kaffer ir?

2011-06-16 @ 18:04:24

Postat av: AGCH

ne inte så, men kanske kommer lära mig nån gång :P Men jag äter alldeles för mkt yoghurt och fil istället... :S

2011-06-16 @ 19:51:40

Postat av: Syededel

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-09-05 @ 15:16:55
URL: http://syededel.blogsmile.com


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0