Hmmm...

Fick nyss ett erbjudande från E&L att fira midsommar med dom:) Det skulle vart så roligt att göra detta. Så jag ska kolla med mamma sen när hon kommer hem. Jo vist det kanske kommer kännas lite, inte elakt men ja typ att dissa eller inte riktigt dissa men ja ni fattar. Familjen på midsommar, men då tänker jag varför ska man inte få göra någonting annat en midsommar liksom. Min storasyster åker också bort på midsommmar så det känns kanske konstigt att det bara vara mamma,pappa & lillasystern. Men känner på mig att det inte kommer att gå, men om det inte går kanske ni kan komma hit? Får se får se...

Idag blir det (om inte vädret förstör det igen:@...) djurparken. Hoppas, hoppas, hoppas att vi åker in och att det är uppehåll hela tiden.
Mer än det så ska jag snart sätta igång med pluggandet, ska läsa klart det idag och sen börja på att läsa de en andra gång. Hoppas att jag klarar av provet senare idag bara (håll tummarna för oss)

Som ni kanske märkt, så har vi (min storasyster) breddat vår blogg:D Så att bilderna kan vara i större format. ;)

Okej, nu ska jag spara och publicera, vill se hur stor bilden blev ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

hm ja.. jag är bara så trött på att fita midsommar här hemma med mamma, pappa och någon/några av deras kompisar.

2011-06-22 @ 12:16:40

Postat av: R

Ja man vill göra någonting annat någon gång. Men om ni kanske kan komma hit blir det ju annorlunda ;)(Y)

2011-06-22 @ 13:09:39

Postat av: L

Eller om du kommer hit;)

fast,,, vet att du icke vill det.

2011-06-22 @ 15:53:01

Postat av: Lovisa.W

Hur breddar man bloggen? :P

Kram <3

2011-06-22 @ 21:48:45
URL: http://lollowiksten.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0