HOT day!



Omg...Jag har bränt mig på axlarna och nacke! Händer mycket sällan att jag bränner mig faktiskt. Men jag får skylla mig själv om jag ligger ute mitt i solen utan solskydds faktor (not good) Men det är inte så lätt när vi inte har någon heller... Hahah jaja hursomhelst. Hur har eran dag varit?Varm? Min med^^
Åter igen väckte mamma mig runt nio. Vi skulle ut och rida. Det stör mig inte alls att hon väcker mig. Annars hade jag aldrig orkat gå upp och rida på morgonen. Vi körde hård pass på åkern. eller i mitt och Trollans fall- slö pass. Men det gick endå OK.
Efter det åkte jag och mamma in till skidbacken och gick där några vändor. Haha jag har ingen styrka alls. Innan vi knappt börjat var jag anfådd. Men det slutade med 2 rundor upp och ned iaf hehe X)

Nu har jag bara slöat i solen. Läst en bok, ätit algrens bilar och läst en bok. Villket var extremt jobbigt att göra mitt ute i solen. Aja...
Blablablalbalbla Nu sitter jag föresten innne och svalkar mig från solen ;)


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Häärlig dag^^

2011-06-03 @ 17:09:11

Postat av: R

Haha! Tomaten är ditt nya smeknamn nu eller?

Man ska då inte klaga ;)

2011-06-03 @ 17:28:18

Postat av: L

A: haha a^^



R: nja isf väldigt omogen. Endast röd på axlar och nacke som sagt;)

2011-06-03 @ 18:07:29

Postat av: AGCH

Grön alltså!? ;O ;)

2011-06-03 @ 18:43:57

Postat av: L

Ja om jag nu måste var en tomat-_-

2011-06-03 @ 22:28:58

Postat av: R

Haha okej då, du behöver inte vara en tomat då då. Du kan vara en söt liten flicka som du var förut ;)

2011-06-04 @ 09:07:23


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0