Kan inte detta ta slut någon gång?

Ja det kan man fråga sig. Jag har inte riktigt pluggat så jätte mycket. Igår läste jag typ 5 sidor. :S Och idag har jag bestämt mig för att läsa allt. Jag är på sida 53...och jag ska läsa nu till sida 73. Sen från sidan 75-86 och ja sen lite sidor fram till sida typ 114 eller nåt...ahhh. Jag är inte heller en väldigt "snabbläsare" inte heller en "långsamläsare" men jag är la mittimellan...som vanligt^^ Mellanbarnet här ja! ;)

Ne nu ska jag inte sitta här och ta på värdefull pluggartid (-_-)
här kommer dock lite nya bilder! :D (tagna idag)



Strunta nu i mina fint målade naglar i en väldigt fin färg...(fattar inte heller varför jag skulle ha blåt nagellack)
Ögonen ser aningens hängiga ut...dumma flugor och skit! Men inte så farligt som det kan bli på han.
Ne nu ska jag slita mig från redigering och sånt och fortsätta att läsa den mycket interssanta boken om mopedåkning ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jooo ta upp våran tid meer!!

2011-06-21 @ 19:07:01

Postat av: R

Hahaha, ne plugga plugga plugga L ;) Men inte just nu, nu är det ju msn som gäller ;)

2011-06-21 @ 19:14:42


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0