Långhelg

Jajemänsan, det är det. Det är skönt att  få sova ut lite. Idag ska jag inte göra så mycket. Kanske rida, vet inte men kanske kanske kanske. Får la hoppas på det (för hästarnas bästa) Eller för deras bästa men mot en av doms vilja^^ Haha, förra gången så red jag upp till stallet från hagen och stog utanför och väntade på att mamma skulle sadla klart och tränsa sin häst. Så tänkte jag att min häst kunde få äta lite gräs så jag vänder honom till häften och sen vägrar han röra på sig. Sen så rider mamma iväg och jag sitter och försöker få igång lilla hästen, men ja han vägrar röra sig. Han bara kollar på mig. Sen får jag gå av och leda han till mjölkbordet och bryter av en pinne till en piska. Behövde inte använda piskan så mycket. Och för er information så slår jag INTE hårt med piskan. Inte för att det skulle hjälpt bättre.

Jag skulle vilja köra moppe, men jag vet inte om jag kommer göra det. Men vi får se, vi får se. Kan ju kolla om min storasyster skulle vilja prova köra också. Mycket roligare om man är två;)

Ne nu ska jag gå:)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0