Léos Lekland, here i kome!

Hoppas att ett mirakel inträffar så att vi typ åker till lidseberg eller nåt! Men, vad gör man inte för att underhålla sin kära kusin;) Moster och Hampus följer så klart med. Vad jag fattade det som så det där leklandet upp till 17år?:O Haha ofta ett par skjuttonåringar ba "Hey, ska vi dra till Léos lekland där alla småttingar håller till?"
Tsss... det kommer att bli pinsamt asså-_-
Aja.. jag ville bara berätta vad jag anntagligen kommer att hålla till i dag..

Visar nu er dessa underbara rossenbilder som blir dränkt i vatten! :D (hahahahhaha!)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Hahaha, ja du får väll gå omkring med Hampus hela tiden så att du har en anledning till att lekaXD



Åhhhh vad fina bilder! Love them!<3

2011-06-14 @ 11:14:46

Postat av: L

Nee jag kan la leka utan Hampus, även om han är roligt^^



:D

2011-06-14 @ 16:29:22


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0