Måndag.

A
Så fort jag går ner till hästarna smyger alltid Mira med ner. Jag förstår inte varför för hon gillar uppenbarligen inte Lasse och Lasse värkar inte gilla henne.(Mira trycker alltid upp  hela sin tyngd på Mina ben.)

Men Lasse ska så klart vara tuff och gå fram endå..

Håller sten hård koll på varandra, Lasse gör det liite mer diskret än vad vissa andra gör..

Till slut "attackerar" Mira mot Lasse...

Lasse går lungt där ifrån och allt börjar om igen..

I dag gick jag upp tjugo i åtta. Jag var faktiskt riktigt pigg ovanligt nog^^
När jag gjort mig iordning så cycklade jag till kusin viktor för att spendera dagen där;)
Vi spelade race spel. Jag höll på att vinna men dålig förlorare so mmin lilla kusin är så stängde han av innan jag hann till mål. ÖVERDRIVET eller vad??? ahahah.
SEdan hade vi tänkt gå till moster och bada men hon var visst inte hemma så vi vände igen^^ Vi fikade i hanns mysiga koja. Vill själv ha en sådan, den är ca 3 m högt upp i ett träd för att på andra sidan se marken ligga ca 7-10 m ner. Det är super mysigt! Och nu när det är massa blad runt om hela kojan blir det ännu mer mysigt^^
I dag prövade jag till och med skjut spel! Usch.. har alltid vart emot sådana spel, förstår inte riktigt vitsen med att döda andra människor. Vist det är fake men endå.. Aja, jag sög på det endå och det var inte enns kul -_-
Sedan åt vi, gick ut och gungade och lyssnade på musik :)
Kom hem vid 5, då hade vi vart hos moster någon timma :)

Nu ska jag inte dryga ut er mer ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Förstår dig skjutspel suger, så meningslöst lixom... Iofs det kanske andra spel är oxå, men inte så mkt...

2011-06-13 @ 20:21:15

Postat av: L

nej precis =)

2011-06-13 @ 21:42:09


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0