Misslyckat!



Typiskt! När solndegången var på väg ner for jag ner med moppen till sjön för att se om det kunde bli lite fina kort.
Givetvis låg solen åt helt fel håll, villket man kunde räknat ut X)
Sen blev det pinsamt när jag förstörde stämningen för ett kärlekspar som satt på en bänk. Japp, sen rusade jag in i "skogen" ( för att skynda mig till åkern innnan solen gick ned) där jag blev riven på massa buskar och höll på att bli översprungen av ett rådjur som kom farandes på det öppna fältet. Sedan riskrerade jag att bli stucken av taggtråd. Men jag var smidig nog att skippa taggarna.
Det jag fick var usla kort och torr hals.
Ja så kan det gå. Ångrar jag att jag över huvudtaget åkte ner? JA!!
hehe kiding, ofc not!

Nu håller jag på att försöka få i mig min tredje kvällsmat^^
Först blev det TRE rostade mackor med melon. Sedan ett knäckebröd och nu spagetti blandat med kött, paprika och lök + sås. Haha det går lite trökt men det ska allt gå ;)
Vrf jag äter tre kvällsmåltier? hm....

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0