Mycket jag inte har lust med.



Först och främst har jag ingen lusst att gå till skolan i morgon för att bara sitta och glo på lektionerna. Den enda tanken på att det kan vara ok är alla klasskompisar. Sen har jag ingen lust att blogga men gör det endå. Nu mera känns det som ett måste att blogga. Mycket dumnt för då blir ju inläggen så dåliga.

Nyss när jag satt på trappan med datorn i knät (villket jag gör nu också) "råkade" jag skräma Poma genom att köra upp en kaffe mugg i näsan på honom. Han stötte till min dator så att den flög ner för trappan "/ Den fick bara några repor men aja, jag får skylla mig själv ^^

Nej vet du vad, nu ska jag dra!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ja man har inte riktigt heller någon blogglust just nu, men det kommer la ;P

Hahaha ja du får då allt skylla dig själv ;)

2011-06-06 @ 19:56:27

Postat av: L

ja hoppas det :) Får la det så fort man tar fina sommarbilder :)

hehhe^^

2011-06-06 @ 21:44:12


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0