Någon mer en jag som är trött?




Ja, kvällen i går tog på krafterna! Jag tycker att det var helt ok igår. Tycker nog att det hade räckt med att det slutade 22:30 is för 23:00 det blev lite drygt i slutet ;)
Igår drog jag fram minutvisaren 20min för att få sovmorgon i dag =) Men smart som jag är glömde jag att dra fram timmvisaren. Så kl ringde 5 i dag. Självklart gick jag och la mig för att få sova en timma till^^ Nu är jag jätte trött och har inte världens bästa temperament just nnu "/ Ska lägga mig tidigt i ddag hade jag tänkt;)

Det ämne som står störst i centrum på våran blogg nu för tiden värkar vara saknaden som kommer bli efter nians slut-9C2. Därför tänker jag inte berätta hur ledsen jag är över slutet förenns det vääärkligen är slut.^^

Kram

/ L i na

Kommentarer

Postat av: R

Ja, men den saknaden kommer hålla i sig i ett par veckor framöver;'(

2011-06-09 @ 17:06:14

Postat av: L

:'(

2011-06-09 @ 20:58:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0