När solen tittar fram...



Men kameran i beredskap kutade jag ut så fort solen stack fram. Härligt att den kunde hälsa på för en kort stund iaf=)
I kväll har jag ätit mig propmätt av all mat! Först, fisk, potatis, ärter, salad och några såser. Blev ganska mätt kan jag säga ;) Allt för snart gav vi oss på lakrits-kladdkakan mamma gjort md vispad grädde + gjordgubbar! Alltså, den smakade inte lakrits men det var endå lakrits lixom. Så ni som inte gillar lakrits hade gillat den ( förhoppningsvis) As good!!
Nyss har jag ätit en del av de gjordgubbar som blev över sen efterätten:)
M-U-M-S-!
Hm.. vad ska man göra nu då?..

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Låter som en härlig kväll :)

2011-06-23 @ 22:53:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0