Näst sista dagen...

Ja, det var näst sista dagen i grundskolan idag...jag vill INTTTTTTTTTTEEEEEEEEE sluta!!!!!! Okej jag vill som ALLA andra ha sommarlov, men jag vill komma tillbaka till min underbara klass efteråt. Jag kommer fasiken få panikatack dagen innan jag ska börja gymnasiet...:S Jag är en person som har väldigt lätt att bli nervös. Och när jag blir nervös så får jag denna s-y känslan i halsen och då får jag bara mer panik (eftersom det är en av mina största fobier) och då, då kan jag säga att man inte har det som en dans på rosor. (eller nåt sådant) Fattar INTE hur jag kommer att klara mig utan er 9c2<33333333(o.s.v.4-ever.) Imorgon är det städning och fotboll som står på schemat, kanske får ta med solglasögonen till skolan ifall det kommer sol när man tittar på fotbollen ;)

FYI: Så kostar den UNDERBARA moppen tyvär för mycket. Så det får bli att släppa tanken på den underbara saken och leta vidare...att detta alltid ska hända mig det vet jag inte. Det är la någon som inte vill att jag ska få min drömmoppe helt enkelt.

Ne nu ska jag snart äta, mamma sa att det blir pasta med skinssås, eller ja hummersås ;D


Får bli dessa två bilder som ni får vila ögonen på idag ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

pff.. Vem har fått sin drömmoppe??? Inte jag iaf.

2011-06-08 @ 18:04:20

Postat av: R

MEN JAG VILL HA DEN! Fast det är stor skillnad på det jag VILL ha och det jag FÅR ;P Tråkigt nog ;)

2011-06-08 @ 18:57:03

Postat av: L

Se till att gilla en moppe du KAN FÅ ist för att bli besviken;) nej det är inte lätt.

2011-06-08 @ 20:14:01


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0