Night pictures(stavning..)



Jag var nyss ute på en draiv i trädgården med kameran och min blixt. Bilderna blev la så där men färgerna blev bra tycker jag;) Borde använda min blixt lite oftare men tror att jag har fått svaga batterier för man måste rikta blixten rakt på för att det ska bli..bra.


Asså FY vad jag har tråkigt! Alla i det här huset är så tråkiga!!!Vem tusan vill sova kl nio på en lördags kväll???
 Vet ni vad, jag loggar in på msn och håller mig inloggad medans jag ser på en film. Och om ni möjligen läser det här inom 1-2timmar logga genast in på msn och skicka till mig! Japp, det är en sträng order som ni måste lyda.

Puss på er, nu ska jag gå och ha tråkigt ensam(som vanligt)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Tur för dig att jag redan var inne på msn då då ;)

2011-06-18 @ 23:00:39

Postat av: L

Ja du räddade min lördagskväll skulle jag tro;)

2011-06-18 @ 23:06:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0