Not afraid

I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone
Holla if you feel that you've been down the same road

--------------------------------------------

Drew looks at me
I fake a smile so he won't see
What I want and I need
And everything that we should be

I'll bet she's beautiful
That girl he talks about
And she's got everything
That I have to live without

-----------------------------------------

She's like suicide but it feels alright
I could die today, give my life away
She's like suicide but I just can't fight
Her gravity tonight
She's like suicide alright

----------------------------------------

Okej jag hade ingeting att skriva så det fick bli lite bra låttexter ;)
Idag blir det till att städa huset och överaska mamma med det ;)
Sen blir det förhoppningsvis till att rida. Min lillasyster ska rida idag också. Så jag får ta travarn. Kommer bli skönt. Han har bättre tempo. Och jag kan rida ifrån mamma och lillasyster. Orkar inte höra på min lillasyster. Hehe liten tjötmoster är hon ;) Men dock så väldigt sööt♥

Nu vill jag att pappa ska komma hem. Vill prata med han om moppen...blir galen snart. Vill ha den (nu låter jag som en bortskämd barnunge, men det är jag inte. Bara så att ni vet)

Ne nu ska jag upp och börja med att städa övervåningen ;)



Så sööt. Dock lite suddig bild. Men det kan jag fixa senare med lite redigering ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0