Nya sommarplågan?

Ja, jag har en gissning på att låten "On the floor" med Jennifer Lopez kommer att bli en så kallad "sommarplåga". Det kommer inte riktigt bli en plåga för jag gillar den låten ;)

Haha! Jag var ute och tog in kaninen nyss, så ser jag någonting och tänker "vad är det??" Det ser lite ut som en katt son ligger ner, en ganska så stor katt. Eller en björnunge (XD jag vet) sen så är det lite mörkt ute eller inte mörkt men ja ni fattar, hur mycket man än tittar se man inte klarare. Så jag tog min kamera och telezoomet men inte bättre blev det. Sen kom pappa upp efter att han fiskat lite med sin nya lina han la in i fiskespöt. Så går han fram och jag hack i häll.
Han "R det är en stubbe" XD Haha jag hade stått en lång stund och tittat och funderat, men jag vågade ju inte gå fram, för vem vet vad det var liksom^^ Aja nu kan jag sova lungt vetandes om att det endast var en stubbe. Som sagt allt blir läskigt i mörker. Inte för att det var så mörkt, men det var ja ni vet. Jag kommer inte på ett namn på det, dunkelt? Nej det heter det la inte, eller? Aja.

Nu ska jag nog gå ner och kolla om jag har en chokladkaka (hoppas på att den var tills ikväll och inte tills på fredag, annars så kan jag köpa en ny, eller fråga mamma om hon kan köpa en ny imorgon när vi endå ska in och köpa hårfärg till mig. Plus att jag ska köpa linnen, kläning och jeansjacka;) ) LÄNGTAR! ;P

Sound the bugle now - play it just for me
As the season change . remember how I use to be
Now I can't go on - Can't even start
I've got nothing left - just an empty heart

I'am a solider - wounded so I must give up the fight
There is nothing more for me - lead me away...
Or leave me lying here

Sound the bugle now - tell them i don't care
There's not a road - That leads to anywhere
Without i light I fear that I will - stumbel in the dark
Lay right down - decide not to go

Then from on high - somewhere in the distance
There's a voice that call's - remember who you are
If you lose your self - your curage soon will fallow

So be strong tonight - remember who you are
Ya you're a solider now - figthing in a battel
To be free once more - Ya that's worth fighting for

Tänkte bara ta början av denna låten. Men hela låten är otroligt bra. Jag ville ha en fin låttext och tänkte ta en Bryan Adams låt. Hans låtar är ju underbar. Och då kom jag att tänka på filmen "Spirit"
(en tecknad hästfilm som jag såg som liten, och en gång förra helgen när den gick på tv^^) och alla dom bra låtarna i den. Detta är en jätte bra och underbar låt. Hela albumet är bra ;) "Spirit: Stallion of the Cimarron" Heter det. Lyssna? ;)

Flera gånger så försvann detta inlägget (jag fick då panik) men varje gång hittade jag det igen^^ Tur eller vad? Hade skrivit asmö och sen bara poff. Jag råkade trycka in på en favoritflik och kom till ordlista, sen så råkade jag trycka på kryss och hela fliken med detta försvann. Men som tur är så hittade jag den igen ;)

Vem har inte sett denna filmen liksom ;) P.S är det någon mer än vi som inte kan se statistiken på bloggen?
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Jag har hittat min "sommarplåga", Panic At The Disco - The Ballad Of Mona Lisa. Grym låt! :D Fast det blir ju ingen internationell superhit...



Ne kan inte heller det.

2011-06-03 @ 00:34:46

Postat av: R

Okej:) På radion sa dom en annan låt som skulle bli sommarplågan, men den var inte så bra.

2011-06-03 @ 08:58:38

Postat av: AGCH

Då tycker jag att vi kör med de braiga låtarna =)

2011-06-03 @ 14:57:08

Postat av: L

haha ååå spirit favo filmen^^ Kunde inte låta bli att se den förra helgen, fortfarande lika bra... Nej men var en klar favorit som liten.



tänkte på det med att man inte kunde se statistiken. Konstigt "/

2011-06-03 @ 16:11:39

Postat av: R

AGCH: Ja det tycker jag att vi gör :P



L: Hehe jag tyckte alltid att den var ledsam. Jag kollade också förra helgen :D Ja men nu kan man det igen ;)

2011-06-03 @ 17:27:00


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0