Om vädret tilllåter så...

åker jag och familjen (Eller jag, mamma och systrarna) till djurparken! Och kameran följer nog med om jag frågar riktigt snällt. Vill ju inte göra den arg så att den inte följer med, det hade ju vart tråkigt. Så om det är bra väder drar vi in för en trevlig dag i djurparken ;) Mysigt värre låter det;)

Just nu sitter jag här och gör ingenting. Så det ska jag fortsätta med ;) (Dock väldigt tråkigt men men, jag är inloggad på msn om det finns någon som vill förgylla min kväll;) )

Bild tagen av min storasyster. Har la några nya bilder, men jag har inte ork till att ladda in dom på datan ;)
Bye bye///R<3 


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0