Onödigt inlägg ;)


Min lilla snutteplutt! ♥ (fast han är ju inte min..)

i morgon ska jag endast vara hemma! (hoppas jag) Bara njuta av sommarlovet även om det är dåligt väder eller ej;) Mamma eller pappa kommer troligen att sätta mig i arbete bara för att jag är hemma menmen, det får gå ;)
I morgon ska vi nog även till Beckis och se rysare till film, passar ju bra för enligt väderraporten ska det bli regn.
Jag undrar just när sommarlovet värligen börjar, just nu känns det som ett vanligt lov. Har inte riktigt fått den där lycko kännslan än.. hoppas att dén kommer!!


ÅÅå jag är så sugen på att måla men allt blir ju bara fail:(..

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

När du målar brukar det ju bli jättefint:) Du är ju iaf ledig... (något avis)

2011-06-16 @ 21:02:45

Postat av: L

Hey, det är först i dag som jag är ledeig;) Fast nästa vecka och framåt har jag ju typ hela sommaren på mig^^

2011-06-17 @ 10:37:02


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0