Photos prises par moi

(Hoppas på att översättningen stämmer) Fast det är la inga fransk läsandes som läser denna eller? Ne kan inte tänka mig detta ;)

Idag har vart en lite små tråkig dag, det blir djurparken på onsdag istället ;) Ska bli bättre väder då ;) (Håller tummanra)

Min nya låtlista

Taylor Swift - Our song
Taylor Swift - Speak now
Christian Walz - Like suicide
Eldar & Nigar - Running Scared
Nelly Furtado - Maneater
Six penc none the richer - Kiss me
Eminem - Not afraid (lyssna)
Mohombi - Coconut tree

Eminems låt är grymt bra ;) Lyssna. Brukar inte vara riktigt min stil av låt, men den är såååå bra :D Han är bra bra bra!

Nu ska jag lägga in lite av bilderna jag tog idag. Så att inlägger blir klart (L kommer snart tjata hål i huvudet på mig om jag inte blir klar snart) ;)


Känns som om jag inte får någon skärpa någongång...fel på kameran? :S

Såhär går det om jag har tråkigt, då redigerar jag sönder mina bilder^^

Ne nu ska jag spara och publicera detta inlägget så att L får läsa ;)
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

haha jag tycker att din "sönder redigerade bild" blev cool! X)

2011-06-20 @ 22:09:00


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0