Picture to burn

State the obvious, I didn't get my perfect fantasy
I realize you love yourself more than you could ever love me
So go and tell your friends that I'm obsessive and crazy
That's fine I'll tell mine that you're gay!
That's fine you won't mind if I say By the way...
I hate that stupid old pickup truck
You never let me drive
You're a redneck heartbreak
Who's really bad at lying
So watch me strike a match
On all my wasted time
As far as I'm concerned you're
Just another picture to burn

Taylor Swift - Picture to burn

Lyssna ;)

----------------------------------------

Idag har jag dödat en brons eller om det är nötfluga (inte säker på vilket, dom bitts i allafall) sen dödade min lillasyster en och mina storasyster en. Dom flög runt oss jätte mycket. Väldigt obehagligt om jag får säga det själv. Fick panik när min lillasyster sa att det satt en på min fot :S

Aja, en positiv sak som gjorde mig riktigt glad idag var att jag fick hem mitt förarbevis!!!:D Nu behöver jag bara ta ett kort och skicka in med brevet och sen får jag mitt kort. Men så länge det görs så har jag ett papper som jag får köra på så länge:D G-L-A-D = Det är jag!

Väldigt fin bild. Lite störande att det inte riktigt finns någon skärpa på den. Men men ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Härligt:) Alltid skoj när saker man längtat efter händer:)

2011-06-28 @ 19:53:46


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0