Roligare kan det nästan inte bli

Igår kom E&L typ kl 16:50. Dom kom med en ny bok av serien jag läser(hehe orkar inte skriva vilken men ni vet, vampyrer, ni fattar) aja, så det har jag att börja läsa på dirket när jag är klar med den jag håller på med "Löftet". När dom kom började vi ett spel...ja. Sen körde vi Fridas (tidningen Frida) saning och konsekvens (stavning) och ja det blev MÅNGA skratt...känns som om jag blev utsatt för dom pinsamaste sakerna. Hehe tänker inte skriva vad det var...men det var lite pinsamt ;) Men dock sååå roligt(Y)

Idag blir det till att försöka hittapå någonting att göra. Kanske får köra ner mer vatten till hästarna sen rensa i min garderob. Det behövs kan jag säga. Typ MASSA kläder jag inte använder. Så det ska bli bra med lite rum för nya kläder ;) E&L vi får dra in till stan och handla snart.

Ne nu ska jag dra. (Från bloggen, jag blir nog kvar ett tag vid datan;) )
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

hehe jag måste bara sprara lite pengar först så att jag har till massa shopping både i stan och falsterbo^^

2011-06-18 @ 17:04:38


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0