Sitter och myser i soffan =)



Ja om ni har läst rubriken så vet ni vad jag gör nu^^ Har mitt gossiga tecke och kuddar + en vovve bredvid med dålig andedräckt (vilket inte alls är mysigt)
Efter det att vi kommit hem från R så sattes vi i arbete. Jag viste det! haha, aja men det är la ganska kul att jobba när man vet att man får betalt. Undrar just hur rik Elin hade tänkt att bli. Både sommarjobb + jobb här hemma. Jag blir faktiskt lite avis, inte på att jobba men att hon kännar pengar. Jag vill också göra det så att jag kan få köpa min dröm kamera någon gång i framtiden. Känns som att det aldrig kommer att bli av, menar, måste ju köpa massa annat också lixom. Pengar går åt.

Nej förlåt för den tråkiga texten men nu ska jag dra vidare till nästa internet  sida =)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Låter myssssiiggtt;)

2011-06-18 @ 17:48:43

Postat av: L

jaa:)

2011-06-18 @ 18:40:00


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0