Slö dag.



Hej, i dag har dagen vart väldigt slö och mycket tv tittande. Har endast ut och gått en promenad och ridit, sedan har det vart soffan som vart min plats ;)

Efter det att jag gjort ett blogg inlägg i natt tog det säckert 2,5timma till för mig att somna, sammanlagt ca 4timmar.. Mira tog upp hela sängen, sen gick hon och då var det hästarna ute som höll på och grinade mot varandra, hörde även en och annan hästprutt, haha X)..

bloggen har inte vart så aktiv i dag varken från min eller R's sida. Jag själv har helt enkelt inte haft blogglust, något man har lite då och då^^ Men nu på kvällen kände jag för't! :D

Tänkte att det kan vara bra att redan nu medela att jag blir utanför bloggen nu i ca 4dagar... Ska nämligen dra till kusten i morgon med kusin noch moster sj! Ja, jag vet då inte vad jag ska göra där nere som själv tonåring. Men det är iaf bättre än att sitta hemma och uggla för sig själv medans alla andra jobbar;)
Så nu vet ni det, vi åker efter middagen ngn gång i morgon ;)

Puss och kram.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Du får antagligen leka med dina kusiner^^ Medans alla söta killar går förbi...:P

2011-06-26 @ 20:26:26

Postat av: L

kusin*

2011-06-26 @ 21:14:28


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0