Snabbinlägg



Hej tänkte bara "titta förbi" Här på bloggen och göra ett litet snabbt inlägg. I dag har jag haft annat, oviktiga saker att göra så pluggandet har helt och hållet gått åt sidan! 
Först åkte jag och mamma till stan för att andla midsommarmat;) Fixade också min klocka som jag köpte för typ...as länge sedan! Så nu kan jag ha den iaf, super fin enligt mig=)
Sedan när vi kom hem gjorde vi mat och sedan blev det typ banrrining hos oss. Våran kusin, hennes kompis + grannen. Hehe så ja, man har haft fullt upp det senaste men nu måste jag värkligen sätta mig och plugga! Jag vill säga att det känns som att man kan allt i boken men det komer bara ge otur. Ja... antagligen så kommer det att gå åt skogen, men får hålla tummarna och plugga på det sista. Måste ju duscha också!;O ååhh


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Jättevacker blid:)

2011-06-22 @ 16:18:59

Postat av: L

haha, tack:)))

2011-06-22 @ 17:28:06

Postat av: AGCH

:)

2011-06-22 @ 20:08:55


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0