Sorgen och saknaden av älskade 9c2

Ja för vi säger hejdå, hejdå, hejdå ,hejdå till vår kära 9ctvå <333333333333333(hjärtana kan gå på i evigheter) Finns inte så många ord som kan förklara det jag känner. Ett par av orden är nog sorg, åhh så mycket sorg, saknad. Jag kramade närstan alla, en del kom undan eller så inte ut att vilja kramas. Sen såg jag hur Lo började gråta och jag ba nej skit nu kommer det. Men icke sa nicke, men i bilen påväg hem. Då brast jag ut i värsta gråtattacken. Gud är ledsen ännu, bara jag tänker på det börjar jag gråta. Sitter just nu och håller inne tårarna. För jag orkar inte vara ledsen...men det är jag endå. Herregud detta känns overkligt. Men nu ska jag inte ta upp detta så mycket här.

Idag blir det kinamat, som jag beställt ;) Alla bah "bestäm mat nu" jag kunde inte tänka ut en, så jag tog kinamat. Lätt och gott ;)

ÄLSKAR ER 9C2!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

9C2<33333333333333333 miljaders miljaders hjärtan får ni av mig + lite till!

2011-06-10 @ 11:54:21

Postat av: Lovisa.W

Det var jätte svårt att inte gråta! Jag grät på bussen hem och sitter hemma nu och gråter även nu. :/<3

2011-06-10 @ 12:26:20
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

L: Ja hjärtana kommer pågå för evigt ;)<3<3<3<3<3

Lollo; Ja, så fort man tänker på det känner man hur tårarna ligger på näthinnan ;(

2011-06-10 @ 20:38:21


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0