Speak now

Är en bra låt "Taylor Swift - Speak now" lyssna?
------------------------------
I'm not the kind of girl
Who should be rudely barging in
On a white veil occasion
But you are not the kind of boy
Who should be marrying the wrong girl
--------------------------------

Idag så drar vi in till djuparken om vädret fortsätter såhär ;)
Sen måste jag plugga, plugga, plugga till mopedprovet på onsdag;) Måste fixa det säger jag då er.
Men det kommer jag nog ;) Man har ju sina inpluggningstrixs ;) Så det ska gå bra. Kan jag plugga in allt till ett prov dagen innan kan jag trycka in allt detta tills på onsdag ;)

Några nya kort kan jag la ge er. Måste bara lägga in dom på datan. För er så ligger dom ju här nere redan, men för mig just nu så ligger dom på kameran och jag måste nu gå och hämta överladdnings sladden (som jag kallar den^^) 



Så hinner inte med att ladda upp fler bilder nu. Drar snart. Kameraväskan är packad (förutom med batterin, som jag ska ner och packa ner nu ;) )
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0