Take me along

Är en bra låt. Av Miley Cyrus.

Idag så är vädret som förut, UNDERBART! Ska snart eller okej jag ska göra en sak först^^ Men sen ska jag ut. Och då kanske det blir att exprimentera med kameran och lite sådant ;) Jag vill ta fiiiina kort men det är inte så lätt. Jag vill ha ett macro objektiv också, men det kostar och jag ja. Jag kanske kan kolla efter sådanna linser. Eller aja vi får se.

Jag har inte så mycket att skriva eller ja berätta. Igår satt jag på msn med L ett bra tag. Och en sak hon berättade fick mig att vika mig i skrattXD Jag kan inte säga det här. För jag vet inte om hon vill detta. Om hon vill säga får hon men det behövs inte. Det var iallafall roligt, lite pinsamt för henne. Men när det är pinsamt för henne blir det roligare för migXD Hahahah!

Kanske ska pröva L's metod och döda växterna med vatten och ta kort snabbt innan dom drunknar^^ Hennes kort blev ju fina iallafall. Vi får la se hur mina blir sen. (Jag vet ju redan all L's kommer bli finast)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Hhaha schyyy!



haha gör det, as bra underhållning ^^

2011-06-05 @ 18:20:44

Postat av: R

Haha, det var så roligtXD

2011-06-05 @ 18:45:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0