Tisdag som i tisdag





Tog dessa bild iiiii förrgår! =)

Dagens aktiviteter:
Ut och gå med vovarna. De är as jobbiga, ska gå åt två olika håll och alltid lyckas de sätta kopplet i röven på den som skiter eller kissar! ja usch.. 
Gymmat har man gjort också! 2,5kg i bänkpressvetni;) Nej, vet inte vad det heter men upp och ned går det iaf. Haha hade faktiskt iaf 10 innan men ju mer varv desto jobbigare kan jag säga. Usch, jag är då inget för muskelarbete;(...
Sen har jag ju ridit.. Det var la som vanligt, den vanliga rundan och vanliga tempot ;)
Ska jag nämna att jag har pluggat också?? Ja nu har jag ju redan gjort det så a, men slutpratat om min dag;)

nu ska jag fortsätta att chatta med Beckisen här.. (hon är så jälka otålig!)
^^


/ L i n a 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0