Torsdag kväll.


Om ni undrar varför jag bara tar kort på de små hästarna är det för att de andra är på sommarbete. Jag orkar aldrig gå ner dit med kameran. De små hästarna går ju hemma. hehe, så ni inte tror att jag "dissar" de andra hästarna X)

Nu är det redag Torsdag kväll. Det känns som att hela dagen har gått åt till barn ridning och film tittande. I eftermiddags kom grannen och ville rida. Och i kväll kom kusinen och ville rida. haha, hästarna får ju motion så jag klagar inte =)

Nu ska jag nog äta kvällsmat.. Eller vad kan man annars göra tro?
Ha det gött

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Det är okej om du bara tar kort på dom, dom är ju så sööta ;)

2011-06-02 @ 21:44:57

Postat av: L

Ja det är dom allt :)

2011-06-03 @ 16:12:37


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0