Trafikfaran? Japp, det är jag det.

Ja det kan man lungt säga. Provkörde pappas gammla moppe. Ja, rubriken säger la det mesta. Men det gick la ja sisådär. Glömde hålla in kopplingen när jag skulle växla, gasade som en galning och dödade moppen xantal gånger. Jag ska då INTE ha en moppe man måste växla.^^ Pappa blev en aning irriterad på mig. Hehe så ska man tydligen inte behandla en moppe^^ Oppps :P

Snart kommer mormor & morfar på lite födelsedags fika ;) Gottigott.
Sen blir det la till att kanske rida. Det är iallfall ett "fordon" jag kan hantera. Den går bara i tre enkla växlar.
1:an-skritt 2:an-trav och 3:an-galopp. Men min "körs" mestadels bara i 1:an ;) Den är så gammal att den inte orkar så jätte mycket, men ibland på sommarn går den upp i 3:an ska ni veta ;)

Pusssssssssss på lilla hästen :)<3
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

vad har du för årsmodell då? Om du bara kör på 1:an menar jag;P

2011-06-02 @ 19:38:53

Postat av: R

Årsmodell 83 ;) dd?

2011-06-02 @ 21:44:11

Postat av: L

själv har man ju en årsmodell på 90. Den börjar ta sig tyvär..

2011-06-03 @ 18:09:35


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0