Träsk fotboll!

Hej allihopa!
Jag är värkligen super trött just nu men innan jag går och duchar vill jag berätta om träskfotbollen som vi hade i dag:)
Mamma fyller 39 år i morgon men då hinner hon inte fira så det blev i dag ist. Vi var utomhus och körde som sagt träskfotboll! det var super kul kan jag lova! perfekt plan men lagom högt gräss och lerigt^^
Jag spelade i jeans shorts, stor -shirt och lång luv tröja(skor). Hahha alla knuffades hit och dit och sparkade bollen kors och tvärs. Jag blev nerbrottad av mina två kusiner två gånger! De låg på mig och bara skrattade. Jag kan bara inte fatta att jag inte blev mer blöt. Som tur var så regnade de inte en enda lite droppe när vi körde. Annars hade det blivit svin kallt!
Det var väldigt jobbigt så vi körde två halv lekar. Det slutade med 5-5 tillslut^^
Btw, det roligaste var när jag slängde ner Elin på marken och tog bollen, HAHA!!!
Efter en timmes träskfotboll gick alla och byte om för att sedan sätta sig på bänkar som hade plast tak över sig^^ Fick god mat m.m så nu är min mage stor som en fotboll hahah^^

nej nu måste jag värkligen dra!

god natt (L)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Åhh, det lät roligt med träskfotboll ;D

2011-06-09 @ 21:44:57

Postat av: L

haha ja det var kul!:D

2011-06-09 @ 23:00:10

Postat av: Anonym

haha ja det var kul!:D

2011-06-09 @ 23:01:18


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0