Trassel i mitt hjärta

Filmen Trassel är såå sööt. Jag älskar den♥ ;) Har precis kollat på den för tredje gången. Den kan man titta på hela tiden.

Idag blir det lite fika med G-mormor & G-morfar ;) Eftersom dom inte var här i lördags då alla andra var det.
Sen blir det förhoppningsvis till att rida, jag skulle lätt kunna rida Master (travarn) igen idag, jag ville först inte det igår, men att rida på han är helt annorlunda från att rida på min ponny. Inte höjden utan farten. Han är pigg och vill ha ett ganska så bra tempo när han rider. Min ponny (Monne) vill helst gå lite slött, kan förstå han. Han hostar och har sig. Fast nu på sommaren märker man att han är mycker piggare. Han får ju då vara ute hela tiden i den friska luften och då hostar han inte lika mycket och är inte lika stel eftersom han rör på sig mer då.
Min lillasyster red på han igår och mamma gick med. Så då fick jag rida på Master istället. Han tycker inte om flugor och sånt. Men det var inte så jobbigt med det igår. Fast ett par blinningar (stavning) var runt han och då sparkar han med bakbenen. Så jag fick akta mina fötter och smalben för annars så hade han sparkat på mig^^ Var väldigt obehagligt. Han sparkar med bakbenet på magen eller typ där min fot är. Och då får man sig en spark och det är itne så skönt. Pluss att han hoppar eller så när han gör det^^ Eller typ ne jag vet inte hur jag ska förklaradet^^

Sen så ska jag la också ta kort så att ni kan få lite nytt att kolla på;) Kan ju alltid vara roligt. Jag ska nog ta kort på annat än blommor och sånt. Det är ju lite tråkigt på ett sätt att bara kolla på blommbilder liksom^^

Nu får ni kolla på denna blommbild^^ Aja så illa är det la inte^^
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0