Turn right

Turn right - Jonas brothers album: Lines, vines and trying times. Hur bra som helst. Lyssna! ;)

Har precis avslutat en videokonversation med L ;) Det var lite problematiskt i början, men sen så var det hackigt men vi kunde ju prata. Så vi har suttit och pratat ett bra tag nu. Men vi bestämmde oss för att lägga oss ;) Båda var trötta. Även om man sovit tills man vaknat utan sig själv. Eller iallafall jag ;P
Så nu ska jag hämta mitt täcke och gå in till min storasysters rum och sova där med henne. Är faktist ganska så trött just nu. Ögonen känns torra^^ Så det är la dags att nana lite ;)

Får bli denna bilden nu. Tycker om den faktist, även om den inte är så jätte bra kanske^^
Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0