Underbar DAG!


I dag kör vi på en oredigerad bild från topp till tå.

Varför jag är så glad? jo för att jag har just tagit 6st nya kort med min sötnos till kamera! Nu inser jag hur mycket jag värkligen har saknat den. Skärmen är så stor och alla inställningar så lätta.

Dagen började inte bra. Jag läste ut en bok tills klockan var 03. Då hade det redan börjat ljusna haha. Sedan for Elin upp till mitt rum 09:10. Vi hade försåvit oss för kl nio skulla vi mött moster hos hästarna ^^ aja, sju minuter senare var vi iaf där och jag var helt slö och jätte trött.
Men sedan blev dagen mycket roligare^^ Vi åkte och tog ÅRETS första dopp i sjön med moster. Det var faktiskt ganska ok när man väl kommit i^^ Vid tre tiden åkte vi åter till moster på kalas. Och då tog vi åter ett dopp i sjön med kusinerna + de flesta andra som var där^^
Så... dagen har vart uber duber bra!!:D

 Kom just på att jag glömmt sms:a Hannah om sova över saken ;( förlåt Hannah!! Dagen började så konstigt sedan flöt den bara på så jag hade inte en tanke på det! Olikt mig men antar att det berodde på sömnbristen...

Okej men nu ska jag dra.
HEj då ;)


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0