Ut och fixa

Ja, nu vill jag inte längre vara inne och lata mig. Så nu ska jag ut och köra ut åkergräsklipparen och sätta på släpet och köra ner vatten till hästarna. Det kan dom behöva lite nytt och fräscht! ;) Sen så ska jag la vara ute och röra på mig, eller ja göra någonting iallafall. Sen blir det la till att hjälpa till med att städa huset innan mamma kommer hem. Imorgon blir det att gå på moppekurs med E&L (Y) Var ett tag sedan jag såg dom, och ja jag saknar dom♥ Sen kommer dom och sover här antingen från fredag-lördag eller från lördag-söndag ;)
Ne nu ska jag ut :)

Summer came and took me by surprise
California sunshine in my eyes
Driving with the top down
We sing along
To our favorite song
Nothing could go wrong

Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0