Från regn till sol= !!!!!

Från detta väder...


Tillll....

Det här! SOL och SOL;D

visar en av de alla bilder jag tog efter moppe kursen. Mer kommer i morgon!

Dagen började med att jag stängde av datorn strax före kl 04 på morgonen. Jag var AS pigg haha, fattade inte hur jag skullle kunna somna men lyckligt vis så gick det ganska snabbt^^
Vaknade runt halv tio och var även då helt pigg! Sedan dess har dagen bara flytit på. Runt 11 for vi till kusinerna och passade dom medans mamma var ut och sprang med de andra. Vi såg på lillefot sammtidigt som vi blädrade i böcker^^
Sedan stressade vi hem för att sedan åka till UBRK, de hade typ sommarsak där, inget att ha menmen. Träffade iaf på Johanna L :D Hon hoppade med en ridskolehäst så det var ju kul att se=)
Sedan fick vi stressa hemåt för vid 17 skulle vi på moppe kurs. USCHH vad det är tråkigt! Säger då det, men ska ha prov denna onsdag så det blir till att sätta fart och plugga!:)
Efter det att vi kommit hem gick jag ut med kameran för att fota. Solen hade ju trots allt kommit fram (nu är den påväg ner)
Jahap, och heeeelt plötsigt är kl 21:40!! Fattar då inte hur det gick till!

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0