Från dagens bildmapp

Nu ttänkte jag visa lite bilder jag har tagit i dag. Jag trde faktiskt att alla skulle bli fail. Men när jag lagt in dom i datorn såg jag att en del bilder faktiskt blev ganska bra! brukar ju vara tvärt om annars.
Ni ser vilka bilder jag har "ansträngt" mig med;)

Först de bilder som blev ganska bra =)

Jäklar vad jag sprutade vatten XD Till slut blev blommorna helt slokna ^^


Sista bilden på denna blomma innna den var helt tung med vatten, stackare..

Okej jag ljög, jag hade vist tagit 8st lika danna bilder innan den såg ut så här ;)


NU kommer en del av fail bilderna

Haha jiiiisee, jag tror jag tog ett 20-tal lika dana bilder som denna. Jag hade tråigt...





Fy vad dålig kvalité bilderna får när man redigerar dom, menar, se texten!

Spruta på bara!

föresten, tycker nog att denna bilden blev ganska bra ^^



heheh^^

Totalt 211 kort och typ hälften av dom ser lika danna ut;P
Hehe:)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Wow va bilder :O Men fina, gillar maskrosorna : )

2011-06-03 @ 22:27:36

Postat av: AGCH

Och den sista är fin, trädet :)

2011-06-03 @ 22:29:16

Postat av: L

Ååh.. men jag som ansträngt mig så på de första bilderna så har du fail bilderna som favoriter:(...

2011-06-03 @ 22:32:03

Postat av: AGCH

Oj heh sorry :'( Men du kan ju trösta dig med att jag har oerhört dålig smak! :P

2011-06-03 @ 22:37:35

Postat av: AGCH

Och så tittade jag nog sämre i börja också för de blev mycket bättre när jag såg dem andra gången :) Förlåt om jag spamar bloggen lite, har INGENTING att göra...

2011-06-03 @ 22:41:32

Postat av: R

Haha det ser ut som om du sprutar rök^^ Men dom översta var FINA!!!

2011-06-04 @ 09:04:15

Postat av: L

HAHa:D

2011-06-04 @ 13:06:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0