vädret in my heart

Jajemänsan. ÄLSKAR vädret! Hoppas även på att få lite färg. Men jag vill inte bara ha vilken färg som helst, jag vill t ex inte ha färgen röd^^ Utan jag vill ha färgen BRUN! Som alla andra också vill ha ;) Men det är ju bara att röra på sig utomhus så kommer man bli brun tillslut. Idag vet jag inte vad jag ska göra, eller jo. En sak jag ska göra är att ta MASSA kort som jag kan lägga upp här sen. Det är dåligt med nya kort här på bloggen. Men jag får ta fram min lilla kamera och bege mig ut ;)

Har hittat en kanske blivande moppe! Den är hur söt som helst. Och jag bara måste ha den. Den är blå och vit och det är en trampmoppe! Hehe, vill ha den nu!!!! Men jag får vänta och se nästa söndag. Sen vill jag också ha mitt förarbevis, men inga förändringar på den fronten än iallafall. Men men, snart så ;) Det kommer nog bli ett väldigt körande i sommar, eller vad säger du L? ;)

Ne nu ska jag upp och fixa iordning mig, sen drar jag ut och fotar tror jag ;)

Njutarn ;) <3 (bild tagen av min storasyster)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jajemän, två trafikfaror?

2011-06-04 @ 13:05:19

Postat av: R

Haha ja, dom får se upp när vi kommer.;)

2011-06-04 @ 13:20:53


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0