Whats wrong?

Hej, skolan har vart ok i dag. Mäst bara film. fick sluta tidigt :)

Efter skolan åkte vi in till borås (vi= jag syrran och mamma) Där köpte vi avslutningsskor+ en klänning till mig. Åå jag blir så trött på mig själv.. Jag blir aldrig nöjd, klagar och grinar. Alla blir ju bara trött på mig. suck, vad är det med mig? Det ska bli skönt att få vila up sig i sommar. För vad vet jag inte ^^ Men det ska endå bli skönt.

Föresten, hämtade min kamera i dag. Den är återställd men jag fattar inte vart mitt minnneskort tagit vägen?ha..ha...


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Kul att du hittade en klänning och ett par skor! :)

Fast det är ju inte bra att du inte hittade mineskortet...:/

2011-06-01 @ 22:13:52
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Haha, dom kanske behöll det^^

2011-06-02 @ 09:53:18


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0