23:07

Hej och god natt :) Ska inte gå och läga mig än men jag kan ju varken säga godmorgon eller godkväll lixom, så god natt fick det bli =)
Har faktiskt inte vart vid datorn förens nu, jag vet inte vad som hände, hade bara ingen lust att sitta vid datorn helt enkelt. Annars då? min dag har vart ok, vaknade IGEN kl 7 men gick upp 8. Fy vad trött jag blir. Här vill man ha sömn och sova ut men nej, pigg som en ärta är jag numera på helgerna. Och på skolveckorna är jag inte alls trött på kvällarna men så klart på morgonrna- helgerna tvärt om.
I förmidags har jag tagit häst kort. Jag hade inget att göra så jag gick ut och spionerade på hästarna, de viste så klart att jag var där och höll koll på mig ^^ Sen lagade jag och elin middag, efter middagen bakade vi silvia kaka. Sedan vid 4 gick vi en promenad med A. Härligt att röra på sig men jag var trött så det blev ingen jätte lång promenad direkt. MEN bättre än inget eller hur?
Har nu sett Pretty woman, eller ja, jag orkade inte se sista halvtimman av filmen men spelade ingen roll, har sett den förut. En gullig film tycker jag :)

Måste bara säga att jag faktiskt blev lite besviken att INGEN kommenterade mitt förslag inlägg, ville ju bara liva upp bloggen lite och att ni skulle komma med idéer men nej, tydligen har ingen några bra idéer. okej, en kommentar. (Förlåt att jag klagar)

Jag har märkt det senaste att jag klagar och gnäller mycket. Sen har jag säckert blivit tjurigare också, gillar det inte! Sen har jag tappat lite av pratlusten. Våren är värkligen välkommen just nu så att man blir upplivad.
Ja hoppas ni förstår :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Vi förstår...men om du vill tro att det har med att våren inte är här så ja. Du vet att du blir sådär si sådär en vecka i månaden va? xD

2011-03-14 @ 15:32:21

Postat av: L

hm.. kan garantera att det inte beror på det du tror XD

2011-03-15 @ 20:17:30


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0