Är ni morgon pigga eller?:)

Haha ja det måste ni ju va =) Vem är det som har tryckt in på bloggen 5 gånger redan?Och kl bara är 09:39^^ Jag gissar att det är Rebecka ;P Och haha varför har du härmat min rubrik "tjena mors"? ^^
 Jag är också morgon pigg. Jag vaknade vid 07 och var sjuuukt morgon pigg men jag vägrade att gå upp än. så jag låg till åtta sen gick det inte mer. Då gick jag upp och sen ut för att ta ut hästarna. Sen åt jag frukost och läste i den nya boken. Så ja nu vet jag inte vad jag ska göra. Väntar på att kl ska bli ett så att jag kan gå ut och rida sen. Men har faktiskt ingen lust, vädret suger ju :(
Igår var det samma visa som förra helgen. Jag var super trött och la mig runt 23. Antar att även jag blir trött i bland^^

Neeeej kom på att jag måste plugga fysik :( Men tycker inte att det är någon idé för det är så mycket och jag kommer bara bli förrvirad. (okej dålig ursäkt)  Men jag ska titta i boken iaf och läsa på lite. Det kommer att gå sjukt dåligt på det nationella.

Vad ska ni göra i helgen då? Jag vet att någon ska åka till Ullared på måndag och någon ska ut och gå på Söndag, men sen då? Just ja, jag kankseee ska vara med några kompisar på måndag. Hoppas det men får se hur det blir..

Tralala så pigg man kan va då =) what ever, borde ta och dra mig ut och fixa stallet men vill inte gå ut. hhehe aja.

Ladar kameran för tillvärligt så det komer inte bli några nya kort.


Påminelse om att vädret suger.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

HAHA...opps det tänkte jag inte påXD Tänkte skriva rubriken morgonpigg men jag kom på att du hade den för inte så längesedan så tog den och nu skriver du att du redan haft den också...och det var inte så längesedna detXD Sry liksomxD

2011-03-12 @ 10:04:10

Postat av: Anonym

haha men det gör ju inget blev bara lite förrvirad när jag såg att det var din rubrik för jag trode dte var min X) heeh

2011-03-12 @ 10:09:04

Postat av: AGCH

Jag vaknade vid 06.30 så idag var alla uppe tidigt ;)VILL HA VÅR! (inte snö)

2011-03-12 @ 10:20:44

Postat av: L

gasnak skönt att vara morgon pigg tycker jag =)

Ja.. vem vill inte det :D

2011-03-12 @ 11:59:22


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0