BFFEAEAEAEAEAEAEA.....O.S.V

Fick nog det vackraste och bästaste brev ever. Gud jag fick ju nästan tårar i ögonen<3
Älskar dig L
Älskar dig E

Kom precis hem från mina underbara bffeaeaeaeaeae;) Love ya;)<3
En helt späckad och rolig och trevlig fredag-lördag. Lördagen är inte ens slut än ;)
Ni ska få er en snygg punktlista på det vi gjorde ;)

FREDAG
1: Kom till dom kl 5
2: Bakade vit chokladmouse ;)
3: lite data
4: Åt mat (Jätte gott var det, jag åt allt på min tallrik, om ni nu inte märkte det liksom)
5: tog in hästarna (Eller tror jag)
6: På med pyjamasen
7: Tittade på trassel (Gud den är såå gullig)
8: åt chokladmousen (Medans vi tittade på trassel)
9: Gick och la oss ( :O lika chokade som ni) (Kl var då alltså bara halv elva)

LÖRDAG
1: Vaknade kl 8
2: L gick ut till hästarna (Så jag och E passade på att sova lite extra)
3: Åt frukost
4: Liite data
5: Gick ut och släppte ut hästarna
6: Fick ta in två hästar igen
7: Gick på en härlig promenad
8: Kom hem och satte på Wallander-fotografen
9: Åt morötter, godis och drack coca-cola ;) (Samtidigt som vi tittade på Wallander)
10: Satte oss vid datan (Gjorde bland annat en ny header som kommer upp inom kort)
11: Åkte hem

Detta var två riktigt härliga dagar. Jag har då gjort en punktlista i stora drag. Mycket skratt kan jag lova ;)

Mamma ville att jag skulle ut och gå men jag sa att jag skulle skriva blogg, så nu har hon gått ut själv och lämnat mig här med skulldkänslor. *Suck* Får la sticka nu då. Det är bara att dra på sig skorna och gå ifatt henne

-IGEN BILD:O-
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

:D<3

2011-03-05 @ 16:23:15

Postat av: R

:D<3

2011-03-05 @ 17:31:09


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0