Bra start på veckan :)



Hello!
Dagen har som sagt vart en bra start på veckan. Skolan har vart soft med ganska okej lektioner. SO:n var inte alls dryg.. eller ja lite. Det enda jag gjorde var att läsa masa tidnings artiklar på internet och säga till Philip lite då och då om saker han skulle skriva ner X) Solen bara låg och värmde. UNDERBART! :D
Slutet av skoldagen åkte vi och såg skolbio. Tusen gånger starkare. Ingen hitt kan jag säga! Allt var så överdrivet (jo jag vet för att få fram själva poängen ifilmen) men endå, gillar inte när de ska överdriva så. Sen förstod jag inte riktigt vad den hade för slut poäng? Vist att killarna tog över hela klassen och styrd och ställde. Men sen då? Tjejerna ville få ändring på det men det hände inte så mycket mer? :S Kanske jag bara är lite seg som inte förstår.

Har nu ridit så vet inte vad jag ska göra nu.. Jag vet att jag skulle kunna göra massa men lat heten från vintern sitter i forfarandeX)


/ L i n a


Kommentarer

Postat av: AGCH

Jag fattade inte heller, slutet var konstigt :S

2011-03-07 @ 18:11:07

Postat av: L

och dåligt :S

2011-03-07 @ 18:46:16

Postat av: Lovisa.W

Jag tycker inte heller att den var spc bra. :S

jag trodde att den skulle vara bättre en vad den egentligen var! :P

2011-03-07 @ 19:35:27
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

JA! såg ut så på trailern iaf :S

2011-03-07 @ 20:27:13


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0