Där försvann mina vårkänslor.



Så onödigt med snö! våren som var så nära :( Aja den kommer nog snart:)

Efter skolan i dag åkte jag med till stan. Där tog jag ut pengar till skoltröjan. Köpte också nr 5 av vampyre academy :D haha men kan inte bestäma mig om jag ska läsa klart nr 3 och 4 innan jag går på nr 5. Har ju läst de andra innan hm...

Äch eftersom att jag inte har något att skriva om skriver jag en lista på min dag...
For till årops kvarn (eller ja vad det nu hette) med klassen. Det var så drygt! en del saker var roligt att göra men för det mesta drygt ;)
Stan.
stallet.
Engelska läxan. Asså skrev 30 meningar (som vi skulle) och jag trode det aldrig tog slut! Men nu är det gjort. haha kan ju säga att om de första meningarna blev dåliga så blev de sista helt värdelösa. Orkade lixom inte
Så ja har precis blivit klar. Ska la glo på tv nu en stund. (efter det att jag kollat igenom allt på datorn)
Elin tjatar på mig att hämta ved men jag vägrar. hihi^^
OOOhh nu väntar vanilj munk=)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Det lät gött med en vaniljmunk jueeh.

2011-03-10 @ 14:50:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0