Deprimerad av detta skitväder

Japp det blir man lungt sagt. Vill ha soooooool. Varför måste det vara mulet. Folk blir ju mer deprimerade kan inte solen bara hälsa på liite oftare.

Har ingen lust att göra någonting idag. Fast jag vill inte heller bara sitta och inte göra någonting. Gud vad trött man blir på detta. Våren kom och rädda oss.

Man kanske skulle fixa håret sminka sig och ta massa kort? Ja men det har jag heller inte så mycket lust med. Fast endå liite...*suck*

Ne får la sitta och dryga vid datan lite och sedan kanske gå ut till hästarna. Eller så kan man vara så dugtig att man tar fram Fysikboken och läser och antecknar lite. Ja det har jag faktist lust med nu. Eller kanske städa mitt rum riktigt grundlig. Herregud jag har faktist lust att städa mitt rum...städhumör har jag idag. Ja jag tror faktist att jag går och hjälper min lillasyster att städa och efter det så pluggar jag...


(BTW så är jag helt seriös med det jag sa nyss)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0